We zijn gestart

De vakantie is voorbij, de kapstokken zijn weer gevuld. Hoera, we mogen weer!
Kinderen en leerkrachten hebben er enorm veel zin in om samen weer aan de slag te gaan. We hebben veel plannen dit schooljaar; we starten onder andere met de nieuwe leesmethode List en de nieuwe begrijpend lezen methode Kidsweek.

Ook staan er weer mooie IPC thema’s in de planning; de eerste thema’s zijn inmiddels opgestart, er wordt hard gewerkt!

We zien veel nieuwe gezichten en extra hulp in de groepen. In ieder groep zijn studenten, maar ook zijn er 2 onderwijsassistenten en hebben we 2 ochtenden per week een RT-er op school.

Peuters, kleuters, midden- en bovenbouw leerlingen stromen door het gebouw en vinden hun plekje in de nieuwe klas, de nieuwe groep en bij hun nieuwe of vertrouwde leerkracht(en).De schoolfotograaf is vorige week langs geweest om van iedereen weer een mooi plaatje te schieten. Kortom, we zijn van start!