Kinderboekenweek: Gi-ga-groen!

Hallo ouders/verzorgers,

Woensdag 5 oktober opent de kinderboekenweek. Wij doen dat om 08.30 uur op het grote schoolplein met ons hele Kindcentrum. Dit duurt ongeveer 10 minuten, leuk als u even blijft!

Iedereen mag die dag in/of met groene kleding op school komen.

Wij maken er die dag een groot feest van. In de anderhalve week die volgt ziet en hoort u vast nog vele leuke verhalen.

Thuis kunt u natuurlijk ook nog even extra aandacht aan het (voor)lezen besteden. Kijk eens op de site van de bibliotheek wat zij allemaal aan leuke extra activiteiten hebben. Ga de natuur in. Lees eens op een plaats, of lees een ander boek dan jullie gewend zijn…

Spaart u ook mee voor school?

Ook kunt u onze school weer helpen door bonnetjes van kinderboeken die u tijdens de Kinderboekenweek bij Bruna Groesbeek koopt bij ons in te leveren. Wij mogen voor een percentage daarvan dan weer boeken voor school gaan uitzoeken.

veel leesgroeten de kinderboekenweekcommissie