Een speciaal plekje voor de Pietenbaby

Ondanks alle landelijke zorgelijke nieuws gaan we binnen ons Kindcentrum natuurlijk positief door…

Gisteravond kwam er wel een heel speciale oproep vanuit luisterpiet en chocopiet. Zoals jullie weten hebben deze twee pieten een babypietje gekregen! Nu moeten ze allebei werken en is het lastig om een slaapplek te vinden voor hun kleine baby! Daar hebben wij wel een oplossing voor.. we hebben bij ons theater een speciale plek gemaakt voor het babypietje. Het pietje is bij ons van harte welkom! We hebben wat babyspeelgoed verzameld en zelfs een lekker warm pyjamapakje klaargelegd! We hopen dat de baby een nachtje bij ons op school komt slapen.Ook kregen de kinderen vandaag het bericht dat ze de schoen mogen zetten in de bieb, in het theater én in hun eigen lokaal! Wie weet zit er morgen iets in! Vol verwachting klopt ons hart!

Alle kinderen en leerkrachten van Kindcentrum Op De Horst